^ Hover Over Text ^


^ Hover Over Text. ^
Latest topics
» A Rank Exam.
by Darksouls Wed Mar 22, 2017 3:00 pm

» SG | Role-Play Rules
by Suijin Wed Mar 22, 2017 1:43 pm

» Sharingan Bloodline.
by Darksouls Wed Mar 22, 2017 1:28 pm

» Scorch Release
by Yuri Inoue Wed Mar 22, 2017 12:42 pm

» Lightning's Position/Roster wip
by Nuitari Kouga Wed Mar 22, 2017 11:03 am

» Kouga Nuitari Shinobi Profile
by Nuitari Kouga Wed Mar 22, 2017 8:33 am

» Kouga Bloodline
by Nuitari Kouga Wed Mar 22, 2017 5:41 am

» The Major Villages
by Suijin Wed Mar 22, 2017 1:12 am

» Clan & Village System
by Suijin Wed Mar 22, 2017 12:09 am

» Essien
by Essien6th Tue Mar 21, 2017 11:58 pm


Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by MoonZero Soul on Sun Nov 27, 2011 2:47 am

[00:39:54] Shizuna : oto? i plan on making a genin there
[00:40:04] MoonZero Soul : oh tight
[00:40:15] Shizuna : yes..yes she will be
avatar
MoonZero Soul

Posts : 99
Join date : 2011-06-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Suijin on Sun Nov 27, 2011 3:48 am

[02:37:01] * Hayato throws a grenade at Roxas
[02:37:42] * Roxas catches the grenade and consumes it
[02:38:23] Hayato : lol u consume it?
[02:38:28] Hayato : so u explode?
[02:41:36] @ Roxas : Meh.
[02:41:41] @ Roxas : I shit explosions everyday.
[02:41:46] @ Roxas : That's how Jupiter formed.
[02:41:48] @ Roxas : Ain't my problem.
[02:41:51] Hayato : lol
[02:42:47] Hayato : jupider has a shit ton of gravity
[02:43:01] Hayato : one step on there and ur c4rippled
[02:43:27] @ Roxas : Damn straight.
[02:43:35] @ Roxas : I have Pein's abilities.
[02:43:39] @ Roxas : Except I shit 'em out.
[02:43:49] @ Roxas : Shitjutsu.
[02:45:01] Hayato : ...DAMN!
[02:45:19] Hayato : U have Shinra Tensei?
[02:45:28] @ Roxas : Shitra Turdsei.
[02:45:34] @ Roxas : Broskee.
avatar
Suijin
Black Ops
Black Ops

Posts : 1122
Join date : 2011-02-25
Age : 21
Location : USA

Character Sheet
Ryo: 100
Chakra:
100/100  (100/100)

View user profile http://sg-rpg.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Suijin on Sun Nov 27, 2011 5:36 pm

[16:34:03] @ Roxas : Imari thinks my dick is hot.
[16:34:13] Imari : Yes. Very.

[16:36:13] Imari is away : I am a girl and I'm SOOO obssessed with Roxy

TROOOLL
avatar
Suijin
Black Ops
Black Ops

Posts : 1122
Join date : 2011-02-25
Age : 21
Location : USA

Character Sheet
Ryo: 100
Chakra:
100/100  (100/100)

View user profile http://sg-rpg.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Suijin on Tue Nov 29, 2011 10:59 pm

[21:53:34] @ Hirashi : why are you in Kiri
[21:54:24] Hayato : I am suppost to do a topic with alexis uchiha
[21:54:42] Hayato : I decided to go to a neutral land since she is from konoha
[21:55:31] @ Hirashi : you just want to do her character
[21:57:39] Hayato : lmao
[21:57:46] Hayato : guilty
[21:57:55] Hayato : but hey, she offered
[21:57:58] @ Roxas : Alexis is a guy IRL.
[21:58:01] @ Roxas : Just putting that out there.
[21:58:05] Hayato : so i'm all like, why not
[21:58:11] Hayato : OH SHIT
[21:58:18] Hayato : WTF HELL NO!
avatar
Suijin
Black Ops
Black Ops

Posts : 1122
Join date : 2011-02-25
Age : 21
Location : USA

Character Sheet
Ryo: 100
Chakra:
100/100  (100/100)

View user profile http://sg-rpg.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by .Shiryữ on Tue Nov 29, 2011 11:06 pm

lmfao is she really
avatar
.Shiryữ

Posts : 332
Join date : 2011-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by MoonZero Soul on Tue Nov 29, 2011 11:11 pm

yes she is a he
avatar
MoonZero Soul

Posts : 99
Join date : 2011-06-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Elendril on Tue Nov 29, 2011 11:12 pm

lol she might be a he


<a href="http://sg-rpg.forumotion.com/t838-kimura-hirashi-jin-of-the-2-tail"><img src="http://i48.servimg.com/u/f48/14/48/29/80/799das12.jpg"></a>
avatar
Elendril

Posts : 371
Join date : 2011-04-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Nuitari Kouga on Tue Nov 29, 2011 11:14 pm

LMAO!!!!!!!!!!!!!!! To Funny
avatar
Nuitari Kouga

Posts : 270
Join date : 2011-04-14
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by MoonZero Soul on Tue Nov 29, 2011 11:38 pm

OOH SNAP!! hayato got fooled by the guy faking to be a girl
avatar
MoonZero Soul

Posts : 99
Join date : 2011-06-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by .Shiryữ on Wed Nov 30, 2011 12:03 am

omg wow so Roxas who is a guy had a character who is a guy and also a girl and had sex with a girl who is actually a guy xD Mind Fuck right there
avatar
.Shiryữ

Posts : 332
Join date : 2011-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Imari on Wed Nov 30, 2011 12:20 am

lol My favorite part "So I'm all like Why not!?!?.... OH SHIT! WTF!?!?" Lmfao!
avatar
Imari

Posts : 14
Join date : 2011-11-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Bee on Wed Nov 30, 2011 8:36 am

ROFLMAO I was to Hayato I was to
avatar
Bee

Posts : 173
Join date : 2011-06-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Imari on Wed Nov 30, 2011 8:49 am

Y'all better not joke on my Roxy like that! lol I didn't know he was gay though Razz
avatar
Imari

Posts : 14
Join date : 2011-11-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Kento on Wed Nov 30, 2011 9:43 am

Aye, I aint the one who started it Razz But I am grateful that he actually warned me before it was too late king
avatar
Kento

Posts : 165
Join date : 2011-04-23
Age : 24
Location : Tampa, Fl

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by .Shiryữ on Wed Nov 30, 2011 4:49 pm

oh geez
avatar
.Shiryữ

Posts : 332
Join date : 2011-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Elendril on Wed Nov 30, 2011 6:26 pm

lol


<a href="http://sg-rpg.forumotion.com/t838-kimura-hirashi-jin-of-the-2-tail"><img src="http://i48.servimg.com/u/f48/14/48/29/80/799das12.jpg"></a>
avatar
Elendril

Posts : 371
Join date : 2011-04-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Suijin on Wed Nov 30, 2011 8:44 pm

Imari wrote:Y'all better not joke on my Roxy like that! lol I didn't know he was gay though Razz
Hey! I am not nor have I ever been gay in the slightest. e.e
avatar
Suijin
Black Ops
Black Ops

Posts : 1122
Join date : 2011-02-25
Age : 21
Location : USA

Character Sheet
Ryo: 100
Chakra:
100/100  (100/100)

View user profile http://sg-rpg.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by .Shiryữ on Wed Nov 30, 2011 9:02 pm

I truly believe you
avatar
.Shiryữ

Posts : 332
Join date : 2011-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Elendril on Thu Dec 01, 2011 8:10 am

Sure


<a href="http://sg-rpg.forumotion.com/t838-kimura-hirashi-jin-of-the-2-tail"><img src="http://i48.servimg.com/u/f48/14/48/29/80/799das12.jpg"></a>
avatar
Elendril

Posts : 371
Join date : 2011-04-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Kento on Thu Dec 01, 2011 3:34 pm

Roxas u suck, u post shit about me on here, but when I call u out some somethin u wanna erase it and shit. U can't handle payback bro
avatar
Kento

Posts : 165
Join date : 2011-04-23
Age : 24
Location : Tampa, Fl

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Suijin on Thu Dec 01, 2011 5:12 pm

Hayato wrote:Roxas u suck, u post shit about me on here, but when I call u out some somethin u wanna erase it and shit. U can't handle payback bro

Payback? My chatlog didn't insult you in any way. Queer bait. What I can't handle is someone who owes me trying to 'get back at me'. How about next time I let you fuck a guy then tell you, eh? Razz
avatar
Suijin
Black Ops
Black Ops

Posts : 1122
Join date : 2011-02-25
Age : 21
Location : USA

Character Sheet
Ryo: 100
Chakra:
100/100  (100/100)

View user profile http://sg-rpg.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by MoonZero Soul on Fri Dec 02, 2011 12:02 am

OK HOLD UP HOLD UP HOLD UP HOLD UP HOLD UP, WE HAVE A HEAVYWEIGHT TITLE MATCH HERE FOLKS, AND I AM HERE TO OFFICIATE, FOR I AM MISTER REFEREE! * Jumps from the nearby tree* ALRIGHT I WANT NO BITING, SCRATCHING ,NAME CALLING, and DISRESPECTING OF MOTHERS IS ENCOURAGED. ROWARRIORS! READY! RO BATTLE!
avatar
MoonZero Soul

Posts : 99
Join date : 2011-06-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by @ .Lace Up(Ace Hyatu) on Fri Dec 09, 2011 2:55 am

[01:52:19] @ Czar Blaine : El you just said you ejaculated onto his testicles from under him

[01:52:27] @ Hirashi : i said came

[01:52:41] @ Hirashi : not not cumed

[01:52:42] Hayato : .

[01:52:43] @ Czar Blaine : Exactly

[01:52:52] @ Hirashi : shit

[01:52:53] @ Czar Blaine : Came means cum

[01:52:57] @ Czar Blaine : in pst form

[01:53:01] @ Czar Blaine : past*

[01:53:10] @ Czar Blaine : FUCK WE FORGOT BAST HOUR!

[01:53:25] @ Hirashi : i wish i could could shoot cum from underground and up to 2 feet into the air

[01:53:26] .Ace Senju : lol

[01:53:41] @ Hirashi : shit

[01:53:46] @ Hirashi : bitches would love that
avatar
@ .Lace Up(Ace Hyatu)

Posts : 35
Join date : 2011-12-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Bee on Fri Dec 09, 2011 9:05 am

03:17:05 09/12/11] @ Nobunaga : cant gauge rp ability based off that
[03:17:49 09/12/11] Hayato : true
[03:17:53 09/12/11] @ Nobunaga : cut simply fucked up
[03:18:03 09/12/11] @ Nobunaga : and paid for his fuck up
[03:18:46 09/12/11] Hayato : with his life

Zaru
avatar
Bee

Posts : 173
Join date : 2011-06-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Boy your hilarious: Funny chat box moments here!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum